I am the best.
Entries About Links Stuff Credits




Bab 7- Gemuk Itu Cute!
Monday 24 June 2013 | 19:29 | 1 comments

Selepas loceng sekolah berbunyi, murid-murid kelas 3 Bestari bergegas mengemas barang-barang di atas meja. Masing-masing mahu segera pulang ke rumah. Kumpulan The Beauty yang sudah siap mengemas barang, melangkah ke luar dari kelas sambil berbual-bual. “Girls, I think I'm in love with him! ”  Mia mula membuka mulut selepas hanya berdiam diri dari tadi. Ahli The Beauty yang sedang berbual terdiam mendengar kenyataan ketua mereka. “Mia jatuh cinta? But, who's the guy?”  Wani bertanya. Maya menyambung, “Maya tahu siapa! Mesti Romeo yang baru masuk dalam sekolah ini, kan? It's Kamal, right?”  Maya meneka. “Yes! Kamal itu meang kacak seperti artis K-Pop!” Mia menjawab. “But Mia, Iqa tengok Kamal itu agak mesra dengan Farhanah itu saja.” Iqa memberitahu tentang pemerhatiannya di dalam kelas tadi.'Opps! Aku dah terlepas cakap. Aku memang cari fasallah! Mesti lepas ini dia nak gaduh dengan Farhanah! Bodohnya aku ini.' bisik hati kecil Iqa menyesal. “Apa?! Don't tell me Kamal nak berkawan dengan budak gemuk itu? That's impossible!” Mia membalas. Kemudian dia menyambung, “Farhanah memang nak cari fasal! Girls, let do what we always do! Kitay sabotaj dia!” “Nak buat apa?” serentak Wani, Maya dan Iqa bertanya. “Macam ini.....
                                                          ®®®®®®®®®®®®®
“Farhanah, saya tengok si Kamal itu selalu pandang awak! Nampak macam dia sukakan awak saja.“ Qaseh mengusik. “Ish, apa awak ini? Saya ini dahlah gemuk, hodoh pula itu! Dah macam The Handsome and The Beast! Hehehe..” Amboi, suka hati dia saja mahu menukar tajuk The Beauty and The Beast! “Okay, tak mengapa.Kalau awak tak nak, bagi saya sajalah, ya? Hehehe..” Qaseh mengusik lagi. Farhanah ketawa besar. 'Seronoknya dapat tengok Farhanah gembira macam ini.Kalau dia gembira, aku pun turut gembira.' bisik hati Qaseh lalu tersenyum manis.
                                                      ®®®®®®®®®®®®®® 


Older Post | Newer Post
Bonjour!


My name is blablabla. Welcome to my kingdom.Please, don't judge me. I wanna be who I am.

Shout


Put your shoutbox here.Max width 230.